søndag 3. mars 2013

Gi bort

 

 Her kan du vinne den nye syboka Handmade!

Jeg har bidratt i denne syboka som heter Handmade.
Dette er oppfølgeren til Made by me. 
 
Motor forlag omtaler boka slik:
 
Et utvalg av Norges beste syoppskrifter!
Bli inspirert av kreativiteten og sygleden til bidragsyterne i denne boken. Oppskriftene er et resultat av en konkurranse som ble spredt via sosiale medier, og de 50 beste bidragene er samlet i Handmade. Her finner du oppskrifter på klær til voksne og barn, tilbehør, interiørprosjekter og utstyr til babyen. Boken passer like godt for deg som er helt ny i faget som for deg som har traktert symaskinen en stund.
Boka kan forhåndsbestilles i nettbokhandel og er i salg i bokhandel fra ca 15. mars
 
 
Motor forlag et utgiver av denne boka og her kan du følge med på kommende presseoppslag og annen info om boka  https://www.facebook.com/#!/pages/Motor-Forlag/122555527796913?fref=ts
 
 
Ønsker du å vinne denne boka gjør du følgene:
 
Du kan få inntil tre "lodd". Du bestemmer hvor mange lodd du vil ta.
 
 
 
1.lodd: Skriv en kommentar under dette innlegget her på bloggen (gi til kjenne hvem du er om du skulle vinne og hvor mange lodd du vil ha)
 
2.lodd: Gå inn på min facebook siden og del innlegget der
 
3.lodd: Skriv om dette innlegget på bloggen din og link til dette innlegget.
 
 
ALLE kan delta :-)
 
Vinneren vil få tilsendt en bok fra Motor forlag
 
Trekning 31 mars!
 
 


 



53 kommentarer:

  1. Ser ut som en flott bok! Så gøy at du har deltatt i den! Jeg tar ett lodd :-)

    SvarSlett
  2. Jeg tar gjerne 1 lodd og gleder meg til boka kommer!

    SvarSlett
  3. Jeg tar gjerne 2 lodd :)
    Hilsen Tone

    SvarSlett
  4. Å, denne boka har jeg lyst til å vinne! Kommenterer her og deler på FB, så 2 lodd til meg. Spent på hva du bidrar med, du er så kreativ og inspirerende :D

    SvarSlett
  5. Jeg tar 2 lodd

    Vigdis Husom Gjestvang

    SvarSlett
  6. 1 lodd til meg. Jeg er litt lite aktiv på blogging og pcen generelt for tida.
    Så utrolig mye fint du har laget i det siste Kari - jeg følger med på bloggen din :). Ha en fin dag.
    Hilde

    SvarSlett
  7. 2 lodd til meg :-) Har likt og delt på FB og lagt inn en kommentar her på bloggen :-) Håpe håpe håpe ;-) Mvh Laila Ringdal Johnsen

    SvarSlett
  8. 2 lodd til meg. Har delt innlegget på facebook.

    SvarSlett
  9. 1 lodd til meg :-) Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  10. Ettersom jeg ikke har blogg, får det bli 2 lodd på meg :e)
    nå når jeg har delt siden, kommentert og ellers "likt" der jeg ser den :e)Elisabeth

    SvarSlett
  11. Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene for lykke :)

    SvarSlett
  12. Trekker 2 lodd og håpehåpe, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Er litt treg og har nettopp kjøpt den forrige boken. Er utrolig fornøyd med den og koser meg med alle de gode ideene. Har derfor utrolig lyst på oppfølgeren! Krysser fingrene og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  14. Jeg prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Jeg har delt likt og delt innlegget på din FB side.
    Ønsker deg en kjempe fin torsdag og i morgen er det nok engang helg.
    Så ønsker deg i samme slengen en riktig fin helg også :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg prøver meg med 2 lodd, lagt meg som følger og liker og delt på facebook :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg forter meg å delta i kampen om den fine premien.
    2 lodd, tror jeg (KOmmentar + FB).

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Dette virker som en spennende bok for syglede, som jeg selv :)
    Jeg blir gjerne med i trekningen, tar 1 lodd :)

    verm "ætt" hotmail.no

    SvarSlett
  18. 2 lykkelodd på meg :) Denne hadde alle jentene her hjemme elsket :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  19. Ingunn Kne....
    2 lodd på meg :-) Krysser fingrene.

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  20. Er veldig glad i sybøker, og denne ser veldig bra ut. Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen, - 1 lykkelodd på meg :)

    SvarSlett
  21. Tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg tar gjerne to lodd. Ingelin :-)

    SvarSlett
  23. Jeg tar 2 lodd! :) Hilsen Halldis Saltvik

    SvarSlett
  24. Ja takk, jeg tar gjerne i mot et lodd. Mari

    SvarSlett
  25. Gleder meg til denne boken! Trekker 1 lodd:)

    SvarSlett
  26. 2 lodd til meg;) Krysser fingre

    SvarSlett
  27. 1 lodd til meg tusen takk

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  28. 1 lodd til meg. :)

    Hilsen StineS
    StineS's Design

    SvarSlett
  29. Ser ut som en spennede bok, 1 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  30. Gratulerer med bok :D
    Tar gjerne ett lodd jeg!

    SvarSlett
  31. Hei! Ser ut som en bok som kan gi masse innspirasjon!

    2 lodd til meg! :)

    Kristiane Huuse

    SvarSlett
  32. 2 lodd på meg :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Spennende med ny bok - gleder meg! Jeg tar et lodd, kanskje jeg er så heldig å vinne den? Forøvrig veldig fin blogg du har. :)

    Mvh Marie

    marie.eidem@gmail.com

    SvarSlett
  34. Gleder meg til å vinne boka:)
    Har delt og kommentert:)
    Bente Martinsen

    SvarSlett
  35. Ett lodd til mæ:) Krysse fingran!

    Mvh. Veronica

    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  36. Denne vil nok min mor ønske seg, håper jeg vinner den til henne :) 1 lodd til meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at så mange har tatt lodd her. Det er ennå tid igjen for de som ikke har tatt lodd så langt. Jeg synes det blir spennende å se hvem av dere som vinner :-))

      Slett
  37. Facebookmedlem og har delt innlegget til egen facebook.
    Håper på et lykkelodd blant de 2 jeg trekker, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Blogger inn 1 lodd jeg..

    Knut: rpm@aircooled.no

    SvarSlett
  39. Ett lodd på meg:) legger igjen mail adresse hvis jeg et så heldig å vinne;) lene k

    SvarSlett
  40. Hei, to lodd på meg!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  41. Et lodd på meg også! Er sulten på ny inspirasjon!

    Trine

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  42. 2 lodd til meg :) Håper på flaks!

    SvarSlett
  43. Jeg tar 2 lykkelodd og har likt og delt på facebook!

    Klem

    SvarSlett
  44. Jeg tar et lodd. Jeg er en ung 19 åring som er veldig kreativ og "merkelig" (i følge mine venner) person. Denne giveawayen er kjempeflott, og vinneren er utrolig heldig.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  45. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  46. Gi borten ble avsluttet 31 mars. Det finns ennå muligheter. Gå inn på Motor Forlag på facebook, der finner dere linker til "gi borter" som ennå ikke er avsluttet. Boka kommer også ut i salg fra mandag 15 april for dere som ikke har vunnet :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)