torsdag 18. oktober 2012

Bedre form på 30 dager med World of Shape

World of shape tilbyr kost og treningsopplegg for å komme i form på 30 dager. Et supert opplegg for den som vil komme i bedre form og gå ned i vekt. 

Du tenker kanskje at du har hørt om så mange slike "slanke varianter" at du har mistet troen på at det er noe som fungerer. Det tenker jeg om det meste av slik også, og jeg er imot alt med piller, kapsler og "drinker". Dette opplegget består av trening og sundt kosthold, og jeg vet at dette fungerer!! 

Og tenk bare 30 dager så har du forbedret din form betydlig, gått ned i vekt (om det er målet ditt) og forbedret din puls. 

Ingenting kommer av seg selv og det finnes ingen snarveier. Følger du opplegget i 30 dager garanterer de resultater :-)

Jeg meldte meg inn og startet 1 okt. Har nå kommet til dag 18, og har 13 dager igjen. Du kan lese mer her og her 

Dette er altså ingen slankekur men start for livsstilendring. Derfor er kostholdet en viktig del og kosten består av naturlige ingredienser. Her er noen eksempler fra kostholdet mitt siden jeg startet. 
  

Tillaging av hjemmelaget frokostblanding

oppbevares i tett boks

ferdig til å spise med naturell yoghurt
  

 Måltidene består av mye og god mat, og man spiser hver 3. time
En lunsj eller middag kan se slik ut



og et mellom måltid kan bestå av en forfriskende smoothie


Ingen ting kommer av seg selv. Man må jobbe for resultater og det handler om prioritering og planlegging. På nettsidene ligger en del bilder av deltakere som har fullført en måned og mange har flotte resultater. Vil du la deg inspirere så ta en titt:-)


2 kommentarer:

  1. Hei,
    merker du noe endring da?

    SvarSlett
  2. Hei Veronica. Dette fungerer det. Har du sett på sidene jeg har lagt link til? Jeg har møtt en av de som deltok i juni. Hun gikk ned nesten 10 kg :-) Hennes innsats ble en stor motivasjon for meg!
    Selv er jeg liten og spiser ikke mye mer enn hva kroppen forbrenner daglig, og derfor har ikke målet mitt vært å gå ned i vekt. Men rundt magen derimot har det skjedd ting:-)) Det er 6 dager igjen så jeg vil ikke røpe noen resultater ennå:-) Endringer som ikke kan måles er fysisk og psykisk, bedre søvn, mer energi, sukkersuget blir borte...Kort og godt bedre form på 30 dager :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)