søndag 24. juni 2012

Lin kjole




























Her har jeg sydd en kjole i lin fra S&S. Mønsteret er fra Burda. Jeg synes denne modellen er klassisk og tidløs. En enkel kjole som kan brukes til hverdag men kanskje også når man skal være litt pyntet, om man finner det rette tilbehøret.
Vurderte  litt frem og tilbake om jeg skulle fore den, men har fått tips om at lin blir myk og god når man får vasket den noen ganger. Satser på det jeg. På orginalen skulle det vært et glidelås midt bak, men det droppet jeg siden jeg ikke skulle ha den helt ettersittende.
 


6 kommentarer:

  1. For en lekker kjole du har sydd!

    Ja, lin blir mye mykere bare med litt vasking og stryking :-)

    SvarSlett
  2. Knall flott da! Satt veldig fint på deg :)

    SvarSlett
  3. Den kjole var veldig fin. Tusen takk for din kommentar i bloggen min :o). Har lagt meg følger hos deg også...så vi sees igjen.

    Hilsen!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger. Bedre sent eller aldri kanskje :-/

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger. Bedre sent eller aldri kanskje :-/

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)