onsdag 13. juni 2012

Gi bort

For et år siden kom det ut en sybok som heter Made by me. Boka inneholder fine bilder, mønster og oppskrifter på ulike ting du kan sy. I denne boka var det bland annet en fin kjole fra bloggen Klinkekult. Den røde og hvite kjolen med hjerte på sydde jeg for et år siden. Den var tenkt til meg selv men jeg bommet på størrelsen så da ble den bare hengende. Litt synd det også. Denne kjolen burde vært ute og luftet seg nå når sommeren er her, eller i allefall kommer snart :-)
Jeg har lyst til å gi bort denne kjolen. Den er i str M og den er lårkort. Kanskje er den passe til deg?  Eller om det ikke er din størrelse så kanskje har du en datter, en venninde eller noen annen du tror kan passe i den.
Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er: 
  • Legge igjen navnet ditt i et innlegg under her så jeg finner deg igjen

  • Legg deg til som følger av bloggen min, og del info på din egen blogg  

eller
     
  • Legg deg til som følger av facebook siden (du finner en link fra bloggen her), og del denne giborten med dine venner på facebook.

    Trekkes 30 juni etter kl 12.00

    Trykk på "kommentar" under innlegget her. 
    Skriv inn  nr 1, 2 osv og navnet ditt. 
    Velg profil. Har du ikke egen siden velger du annonym.
    Trykk publiser. 
    Enkelt :-)

    8 kommentarer:

    1. Guns and roses :)

      SvarSlett
    2. 1 og 2 lodd til meg! Kjempe søt kjole. Hilsen Renate

      SvarSlett
    3. Kjempesøt kjole:-)
      Hege Marit

      SvarSlett
    4. Helt nydelig..Helt min stil..nr 4 Ann Helen Rudi

      SvarSlett
    5. Nr 5
      Kjempefin kjole. Nå er det bare å vente på sommer'n!
      Gunn

      SvarSlett
    6. Nr 6
      Superflott sommerkjole, gleder meg til jeg klarer å sy så fint :)
      Greta

      SvarSlett
    7. Så fin kjole! Den passer nok ikke meg heller men flott å kunne gi den videre til noen som den kan passe :)
      Følger bloggen din forresten, velkommen på besøk hos meg http://kristinsgreengarden.blogspot.no/

      SvarSlett
    8. Heisan.
      Takk for deltakelse på min lille "gi bort" her på bloggen. Jeg har foretatt trekkning med min "True Random Number Generator", og vinneren ble nr1 "Guns and roses". Gratulerer!!

      Gøy med GI BORT så det kommer nok flere herfra, følg med :-))
      God helg til dere alle.
      Kari :-)

      SvarSlett

    Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)