søndag 29. januar 2012

Froske sprell 2


Froskesrell 1 og 2 er sydd i samme stoff. Den første er sydd med hals og lue til
 
 
 
 

Denne varianten ble litt annerledes enn Froskesprell 1.  Skjørtdelen er smalere og denne kjolen har fått en lang hette med overlocksøm utenpå og rundt åpningen på hetta. Jeg har også variert med å bruke stoffet på andre deler av kjolen. Str her er også 116 (6 år)
Kjolen finner du på min side på Epla eller den kan kjøpes direkte ved å sende meg en mail.
  


Begge kjolene er solgt

1 kommentar:

  1. Du lager så mye fint! Froskekjolene er så artige:) Unnskyld at jeg ikke har svart på spørsmålet ditt på siden vår før nå! Jeg er så heldig å ha familie i Tyskland, så jeg sender til dem når jeg bestiller fra Renee-d. Men de sender sikkert til Norge om du sender en mail og spør! Det har jeg gjort hos andre tyske nettbutikker. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)