fredag 26. april 2013

Endelig er Handmade her

Da kom endelig Handmade i posten!
Jeg har gledet meg vilt og vært spent på hvordan den ville bli. Har nesten stått litt på hode i postkassa  :-) 
Det er spesielt å få se sitt eget bidrag i denne boka. Prosessen startet vel for ca 1 år siden . Redaktøren Ann Kristin Njås har gjort en kjempejobb og resultatet vil jeg gi dere en smakebit av her.


Kjolen på forsiden finnes i voksen og barnestørrelse. Den er også avbildet i annet stoff og det er gøy å se hvordan kjolen kan få forskjellige uttrykk.

Her er en skisse av mitt bidrag på første ark



Dette er mitt bidrag avbildet med den søteste modellen
som også er modell for et annet bidrag.


Her en stilig genser som jeg må prøve, denne likte jeg godt


Flotte skjørt


 




En lun høst/vinter kjole i chenille 


 Jippi, her er det tips om tekstilmaling

  

 Spennende og fargerike retroputer, til og med gamle broderier kan brukes igjen
og skape riktig kule puter

Søte små punger

Litt småting til babyvogna

og kule vesker til liten og stor med morsomme applikasjoner


Boka har også noen sider med "syskolen". Som nybegynner vil du finne råd og tips som gjør deg i stand til å kaste deg ut i det.

Dette var bare et utdrag av de mange bidragene. Variasjonen er stor og jeg tror du garantert ville finne noe du vil like :-)
Boka får du kjøpt i de fleste bokhandlere også på nett.


1 kommentar:

  1. Denne boka er virkelig inspirerende!! Måtte bestille meg en haug med stoff jeg nå (som om jeg ikke har nok fra før...)

    Gratulerer med flott bidrag! Tippet at du bidro meg kjole :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)