fredag 6. april 2012

Eldorado for sygale

Vi har vært i Sverige noen dager og da benyttet jeg anledningen til å ta turen innom Sveriges (trolig) største sybutikk http://www.gittes.se/  Her finnes stoffer i alle varianter. Det er en fryd for øyet å gå rundt her og kikke. Jeg prøvde først å tenke ut syprosjekter og finne stoff deretter. Men til slutt ga jeg opp det prosjektet og valgte heller å plukke med meg stoffer jeg synes var fine, uavhengig av hva de skal brukes til. Nå kan de få ligge på syrommet til innspirasjon, og så får tiden vise hva de skal brukes til :-)

Det første stoffet jeg satte saksa i var dette med tegneseriemotiv. Veska har fått lang hank og kan bæres "cross over". Den har en lomme på utsiden og en inne i veske. Den er foret med grått bomullstoff. Synes den ble ganske kul :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)