søndag 4. mars 2012

Singoalla på ny

I dag har jeg hatt litt kreativt kaos på syrommet mitt. Jeg har ryddet og jeg har rotet til igjen. Jeg har vasket flere meter med ny chenille. Det støver ned hele huset. Ja jeg sitter her litt nedsnødd liksom. Det så ut som det lå et lite lag med nysnø her, bortsett fra at den ikke var hvit. Jeg har kastet mønsteret på singoalla kjolen jeg tegnet for et år siden, og tegnet på ny igjen. Synes jeg har lært en del mer siden da. Nå har jeg helt mønster så jeg slipper å "mikle" og måle for hver størrelse. Da blir det liksom litt mer orden i sysakene  :-)
 Den oransje kjolen med biler er første ut nå i vår, og fler skal det bli! Følg med så får du se... :-)
Denne er i str 104




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)