lørdag 1. oktober 2011

Da ble jeg ferdig..

..med fleece settet. Jakka er foret og det gikk bedre enn jeg våget å håpe på. Jeg har nemlig bestillt et gammelt Ottobre blad og glemte å gi beskjed om at jeg ville ha svensk tekst. Å forstå mønsteret på engelsk var ikke bare bare. Til slutt hoppet jeg over beskrivelsen og prøvde bruke min praktiske sans, og det fungerte bra det også :-) Buksa er også i fleece og er foret i ovverdelen. Stoffene er fra S&S og knappene kjøpte jeg på Pandora.



 
Str 1-2 år

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig sett!! Ser ut som to bra mønster som kan varieres i det uendelige. Veldig fint med ensfarget utside og mønstrete innside på klærne. Ottobre er fantastisk på barneklær, jeg har en stor stabel med gamle utgaver liggende. Kåpa du hr laget i et tildigere innlegg er bare fantastisk!

    SvarSlett
  2. Takk:-) Kan kose meg i timesvis med Ottobre blader nye som gamle. Mye inspirasjon der!! :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)