lørdag 24. september 2011

Litt barnslig glede

Jeg har tatt en liten "butikk" tur ut i den store verden igjen på Etsy.com.Det er så utrolig mye stoffer å se igjennom så det blir en titt innom i ny og ne. Denne gangen forelsket jeg meg i et stoff  med sopp og blomster. Er det ikke fint??


Alltid like spennende når postpakken kommer.. 


får liksom ikke av papiret fort nok.. 

og se hvilket herlig mønster!! God kvalitet er det også. Hva dette skal brukes til har jeg ikke bestemt meg for ennå. Men det skal få lov til å ligge pent i hylla på syrommet litt til, til jeg en dag bare vet hvordan det skal brukes. Inntil da skal jeg gjøre ferdig mitt pågående prosjekt. Jeg holder på å sy en barnekåpe. Kjøpte et mønster på S&S for en stund siden men det var ikke helt som jeg har tenkt. I stedet gjør jeg om på et mønster jeg har brukt til prinsessekjolene jeg har sydd med inspirasjon fra her og der. Jeg er snart ferdig så følg med...:-) Ha en fin lørdag folkens:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)